خدمات پس از فروش یکی از مهمترین اصول در افزایش فروش و حمایت از مشتری می باشد که توجه زیاد به این موضوع سبب حفظ مشتری و جذب رضایت مشتری می گردد. ارائه سرویس قابل قبول پس از فروش، کمک می کند تا بنگاههای تجاری مشتریان وفادار و روابط بلندمدت خود با آنها را تثبیت کنند. ارائه خدمات پس از فروش می تواند به متقاعد کردن مصرف کنندگان برای اعتماد به شرکت و خرید خدمات در وهله اول کمک می کند.
هدف از استقرار واحد خدمات پس از فروش ارائه خدمات سازماندهی شده با کیفیت و قیمت رقابتی، تسریع در ارائه خدمات، استاندارد کردن خدمات با توجه به تنوع و ارتقای تکنولوژی محصولات و برقراری ارتباط بین مشتریان از طریق انعکاس مشکلات، نقطه نظرات و خواسته های مشتری جهت بهبود خدمات پس از فروش با التزام به تأمین خواسته های مشتریان در شرکت ماندگارسازههیو می باشد. ارائه و مدیریت خدمات پس از فروش که از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتریان آغاز میشود، کنترل و نگهداری اطلاعات مربوط به هر مشتری (از نوع خدمت یا کالای خریداری شده، تا زمان و نوع قرارداد و ....)، اختصاص شناسه هایی همچون شماره اشتراک، شماره فاکتور، شماره قرارداد، کارت گارانتی و...، مدیریت ارائه ی خدمات به مشتری بر اساس شناسه های یاد شده از مهمترین فعالیتهای واحد خدمات پس از فروش در شرکت ماندگار سازه هیو می باشد.
مدیران شرکت ماندگار سازه هیو بر این باورند که نوآوری در شیوه ها و همچنین کیفیت ارائه ی این خدمات میتواند سطح رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. تیم خدمات پس از فروش شرکت ماندگار سازه هیو تا سال ها پس از بهره برداری از پروژه های کشاورزی و دامپروی اجرا گردیده در کنار مشتریان خود خواهد بود.