• 02645362989
  • 09123290207
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

اخبار و رویدادها

ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران است‌، لذا باید با عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی، کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب به مصرف کنندگان رساند.

به گزارش ایسنا، حسین کاغذلو عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، اظهار کرد: در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بازگشت حجاج بیت الله الحرام تقاضای خرید برخی از کالاها افزایش پیدا می کند، لذا باید علاوه بر تشدید نظارت، لوازم و کالاهای مورد نیاز به اندازه مایحتاج مردم تأمین شود.

کشاورزی

وی افزود: مسئولان موظفند تا با بررسی نیازهای شهرستان ورامین در سال گذشته و احصاء نیازهای امسال، نسبت به تأمین و افزایش ۲۰ درصدی مایحتاج ضروری مردم اقدام کنند.

کاغذلو از استقرار کانکس دستگاه های نظارتی در میادین اصلی شهرستان ورامین خبر داد و افزود: در این کانکس‌ها، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حضور یافته و به شکایات مردمی در خصوص افزایش قیمت، کمبود اقلام، گرانفروشی، کم فروشی و... رسیدگی می کنند.

وی تأکید کرد: ورامین قطب کشاورزی و دامپروری استان تهران است‌، لذا باید با عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی، کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب به مصرف کنندگان رساند.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به لزوم توجه به رفع مشکل تولید کنندگان و فعالان حوزه اقتصاد گفت: مسئولان شهرستان ورامین موظفند تا ازتمامی ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی گام بردارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات تولید کنندگان در خود شهرستان قابل رفع است لذا مسئولان موظفند با سرکشی مداوم از واحدهای تولیدی، مشکل را در محل بررسی کرده و در صورت نیاز، به استان منتقل کنند.

کاغذلو یکی از مشکلات واحدهای تولیدی را مربوط به امور مالیات اعلام کرد و از مسئولان اداره امور مالیاتی خواست تا با استفاده از اساتید مجرب، نسبت به برپایی کلاس های ‌آموزشی قوانین مربوط به مالیات اقدام کند.


آمار بازدیدکنندگان

امروز169
دیروز120
این هفته571
این ماه3385
در مجموع101030

اطلاعات بازدیدکننده
  • IP: 44.222.249.19
  • Browser: Unknown
  • Browser Version:
  • Operating System: Unknown

افراد آنلاین
1
نفر آنلاین

1403-01-09

راه های ارتباطی

تلفن تماس:

09123290207

آدرس شرکت:

کیلومتر 80 جاده قدیم کرج-قزوین، بعد از کارخانه سیمان، ابتدای جاده امامزاده ابوالحسن

ایمیل:

info@msHeev.ir
sale@msHeev.ir

اینستاگرام ما:

Mandegar_sazeh_Heev_agriculture
Mandegar_sazeh_Heev_livestock

عضویت در خبرنامه

مطالب پربازدید